Nasze atuty
Dbamy o poczucie bezpieczeństwa naszych wychowanków i atmosferę sprzyjającą efektywnej nauce poprzez zabawę.
Realizowany przez nas program pracy dydaktyczno-wychowawczej nie tylko zapewnia realizację tzw. podstawy programowej, ale w wielu obszarach znacznie ją rozwija.
Koncentrujemy się na kształtowaniu w naszych wychowankach tych umiejętności i nawyków, które są niezbędne, aby dobrze sobie radzić w szkole.
Preferujemy twórcze i aktywne metody pracy z Dziećmi, zajęcia dodatkowe komponujemy tak, aby były dostosowane do wieku, potrzeb i możliwości rozwojowych Dzieci.
Wspomagamy rozwój emocjonalny i społeczny naszych wychowanków prowadząc w tym celu odpowiednio przygotowane zajęcia.
Misja przedszkola
Nasze działania inspiruje wizja renomowanego przedszkola i myśl, że dzieci potrzebują dla pełnego rozwoju emocjonalno-intelektualnego przede wszystkim dwóch rzeczy:
mądrej i bezwarunkowej miłości oraz nieskrępowanej wyobraźni.
Nasze cele i zadania koncentrują się wokół współtworzenia z Rodzicami dobrych warunków życiowego startu naszych Wychowanków, między innymi poprzez zapewnienie im fachowej opieki oraz realizację dostosowanego do ich potrzeb i możliwości rozwojowych programu wychowawczo-edukacyjnego, znacznie poszerzonego o elementy wychowania estetycznego.
Jak urzeczywistniamy naszą
Uczymy, jak żyć i pracować w grupie zachowując prawo do własnej odrębności.
Przywiązujemy ogromną wagę do świata emocji i rozwoju społecznego naszych Wychowanków. Wierzymy, że możemy odegrać istotną rolę w tworzeniu ich poczucia wartości, które w dużej mierze warunkuje osiąganie późniejszych sukcesów szkolnych.
Kształtujemy postawy związane z kulturą bycia w różnych miejscach i sytuacjach. Promujemy zachowania ukierunkowane między innymi na szacunek dla nauki i pracy, otoczenia i samego siebie.
Zwracamy uwagę na miłą i stymulującą rozwój atmosferę, okazywanie życzliwego zainteresowania wszystkim Dzieciom, poszanowanie indywidualnego charakteru ich potrzeb, możliwości rozwoju oraz tempa pracy.
Kształtujemy niezbędne kompetencje szkolne zarówno podczas podstawowych zajęć dydaktycznych, realizowanych w oparciu o przyjęty na dany rok szkolny program edukacyjno-wychowawczy, jak i w ramach zajęć dodatkowych. Nasza oferta w tym względzie stale się zmienia i jest dostosowywana do potrzeb i zainteresowań wychowanków.
Obserwujemy i prowadzimy działalność diagnostyczną w zakresie postępów rozwojowych Dzieci. Przede wszystkim jednak, staramy się nigdy nie zapominać, że nasi wychowankowie są Dziećmi, dla których podstawową formą aktywności jest zabawa.